

><。

殆ど使ってないけどAltbierbudeからメール来てた。
The "Bude" would like to invite you to GTL test drive from 2008-06-01 - 7.6.2008 at the Eifel
Team rf-Nordschleife.de finished with current version 2.21 the (preliminary) final Version of the Nordschleife for rFactor.
By the kindly decision to open this Version to the SimBim-World also, team rf-Nordschleife.de earns the thanksgiving of all of us.

At present GTL/GTR2/Race07-conversions of V2.21 are being developed busily.

It's a natural fact that the quality of a conversion can only be a good as the feedback of it's test drivers.
Due to that issue we would like to celebrate a public Betatest of the well known standard layouts (ADAC-34h, VLN and Tourist)
at Altbierbude in advance of the official release.

For these purpose we'll equip our Gameserver#5 with the three NoS-Layouts for a whole week and provide a corresponding Beta-Version
through the mechanism of our automatized distribution for our members.

As expected our member will (hopefully) present their self from best behavior in doing several test laps and reporting feedback in our bulletin board
to ensure the best quality possible for the upcoming Conversion for the whole GTL community.

Hope to see you soon on "the Ring",
Uwe


ワカンネ><、で翻訳サイトの結果。

「ビュード」が2008年6月1日からGTL試乗にあなたを7.6に招待したがっている、アイフェル高原の.2008
チームrf-Nordschleife.deは現在のバージョン2.21でrFactorのためのNordschleifeの(予備)の最終的なバージョンを終えました。
SimBim-世界にもこのバージョンを開くという親切な決定で、チームrf-Nordschleife.deは私たちのすべての感謝祭を得ます。

現在のところ、V2.21のRace07GTL/GTR2/変換は忙しく開発されています。

それはそれのフィードバックによるテスト・ドライバであるときに変換の品質が利益であるにすぎないかもしれないという自然な事実です。
その問題のため、公式のリリースの前にAltbierbudeでよく知られている標準のレイアウト(ADAC-34h、VLN、および「ツアー-者」)の公共のBetatestを祝いたいと思います。

これらの目的のために、私たちは、まる1週間私たちのGameserver#5、に3つのNoS-レイアウトを持たせて、私たちのautomatized分配のメカニズムを通して対応するBeta-バージョンをメンバーに提供するつもりです。

予想されるように、私たちのメンバーは(希望をいだいて)いくつかのテスト膝をして、私たちの掲示板でのフィードバックが今度のConversionに、全体のGTL共同体に可能な最も良い品質を確実にすると報告するのにおいて最も良い振舞いから彼らの自己を紹介するでしょう。

ウベ、「リング」で近いうちに会うことを願っています。


何となく分かったwww、GTLに新しいVerのニュル北が出るってことか。
コンバート元は多分コレかな?、たしか200M位の巨大なファイルだった覚えが。

rF版出来よかったしまあちょっと楽しみにしておこう、相変わらずレイアウト覚えれないけど><。

コメント

非公開コメント

プロフィール

Roady

Author:Roady
試行錯誤しとります (;´Д`)

バナー

FC2カウンター

ブログ内検索

カレンダー

05 | 2017/06 | 07
- - - - 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 -

FC2ブログランキング

